Dermokosmetyki Roge Cavailles - Pielęgnacja Wrażliwej Skóry

W dzisiejszym poście wracam do Was z szerszą recenzją aż trzech kosmetyków od Roge Cavailles. Ostatnio poznaliście specjalistyczny ultrabogaty krem myjący z serii Dermo-U.H.T. Dermokosmetyki tej firmy to dużo bogatsza oferta produktów przeznaczonych do skóry wrażliwej, delikatnej i podrażnionej. Wśród nich kosmetyki do mycia, dezodoranty oraz do higieny intymnej. Pełną ofertę znajdziecie na stronie producenta -> Roge Cavailles. Może nie słyszeliście o tej firmie, ale jej działaność trwa już od blisko stu lat i właśnie podbijają polski rynek.


Aksamitny olejek do kąpieli i pod prysznic
Bardzo ciekawy produkt - nie dziwię się, że jest bestsellerem. Po pierwsze jest to olejek, który wcale nie ma tłustej konsystencji, a raczej gęstego żelu o żółtym kolorze. Po drugie -  ten zapach! Coś pięknego! I wcale nie przesadzam. Pachnie jakby orientalnie, ale przebijają się przez niego nuty wanilii. Uwielbiam takie zapachy podczas kąpieli. Delikatnie się pieni, łagodnie oczyszcza skórę. W swoim składzie zawiera drogocenny olejek arganowy oraz olejek ze słodkich migdałów, które sprawiają, że skóra jest odżywiona, miękka i gładka. Skóra wrażliwa jest chroniona w trakcie i po kąpieli. Codzienne stosowanie sprawia, że skóra naprawdę jest aksamitna, aż chce się ją dotykać.  Marzy mi się balsam do skóry o zapachu tego olejku - naprawdę bardzo mi się spodobał!


Dezodorant Absorb+ 48h
Dezodorant inny niż pozostałe - zawiera nową technologię, która pochłania aż pięciokrotnie więcej wilgoci niż talk, jak również nie pozostawia żadnych śladów na skórze czy ubraniu. Hipoalergiczna formuła o niealergizującym zapachu, bez dodatku parabenów i alkoholu. Dezodorant jest bardzo łagodny, można go stosować na skórę nawet bezpośrednio po depilacji. Pachnie subtelnie i świeżo, szybko się wchłania, co jest dużym plusem ze względu na formę aplikacji. Nie pozostawia śladów na ubraniu ani skórze, chroni przed poceniem przez cały dzień. Zauważyłam, że po dłuższym stosowaniu skóra pod pachami jest bardziej miękka i w dobrej kondycji, nie przesuszona jak po tradycyjnych antyperspirantach. Za to ogromny plus dla tego dezodorantu!


Nawilżajcy płyn do higieny intymnej
Składniki płynu są zamknięte w mikrokapsułkach, które stopniowo uwalniają nawilżające ekstrakty z gliceryny roślinnej. Głęboko nawilżają i dają ukojenie suchym błonom śluzowym. Jego wyjątkowo delikatna formuła daje uczucie komfortu i świeżości na co dzień. Ma przyjemny, świeży zapach, absolutnie nie podrażnia. Wydajna konsystencja gęstego, przezroczystego żelu, który delikatnie się pieni, łagodnie oczyszcza i daje przyjemne uczucie odświeżenia i ukojenia. Bardzo dobry produkt, który używam nawet kilka razy w ciagu dnia. Jest polecany szczególnie kobietom borykającym się z suchością w okolicach intymnych. Jego długotrwałe działanie to naprawdę ogromna zaleta.


To tylko kilka produktów z oferty Roge Cavailles, przeznaczonych wrażliwej skórze, a jest ich znacznie więcej. W zależności od potrzeb można wybrać dermokosmetyk dopasowany do siebie. Zapraszam raz jeszcze do zapoznania się z całą gamą kosmetyków. 

Co sądzicie o tych dermokosmtykach? Co najbardziej chcielibyście wypróbować? A może testowaliście już produkty od Roge Cavailles?

Zapraszam do komentowania.


Komentarze

  1. O firmie już słyszałam, ale nie miałam okazji jeszcze poznać tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej firmy, ale widzę ,że warto wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę te produkty, ale może dlatego, że nie mam wrażliwej skóry i się za takimi nie rozglądam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Problem z wrażliwą skóra jest nam bardzo dobrze znany. Dzięki za artykuł - jest bardzo pomocny i wypróbujemy te kosmetyki :) Zajrzyj do nas:) www.antykwariat-marzen.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie znam produktów, ale chyba warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo ciekawe produkty! Musze wyprobowac

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli są to kosmetyki dla skóry wrażliwej, to cos dla mnie:) muszę zapoznać się z ofertą

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba kupię olejek pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej firmy. Jednak z coraz większą odwagą sięgam po olejki pod prysznic. Obecnie jestem w połowie butelki od Nivea, i jest przecudowny !

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tej marce ale lubie nowości, wiec pewnie trafi w moje ręce 😛

    OdpowiedzUsuń
  11. ladny nagłówek bloga:)
    kosmetykow niestety nie znam

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam olejek o zapachu róży, ale jeszcze go nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, pierwsze słyszę o tej firmie :o

    OdpowiedzUsuń
  14. Olejek do kąpieli uwielbiam je

    OdpowiedzUsuń
  15. Markę znam od niedawna ale zdążyłem się polubić. Kolejnym moim zakupem będzie ten właśnie dezodorant. Kusi mnie jego skuteczność i delikatna formuła

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znałam jeszcze tej marki, ale zacznę się za nią rozglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. olejek do kąpieli to magia wart swojej ceny reszty produktów nie testowałam choć miałam zakupić dezodorant moja miłość do nivea jednak wygrała;D polecam z czystym sumieniem każdemu wypróbowanie tej marki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Kochasz czytać książki? Zarejestruj się i otrzymaj za darmo książkowe nowości!

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

Popularne posty