My Gift Dna - Pomysł na Prezent w Twoim Stylu

Prezenty - lubimy je dostawać, a niektórzy nawet bardziej wolą je dawać. Ta radość na twarzy obdarowanej osoby, dzięki której wiemy, że to właśnie ten upragniony, wyczekany, wymarzony drobiazg. Nie zawsze tak jest, a wielu z nas gdy tylko pomyśli o wybieraniu prezentów dostaje zawrotów głowy. Szczególnie jeśli nie do końca wiemy, co dana osoba chciałaby dostać. Ja swoich świątecznych czy mikołajkowych zakupów nigdy nie zostawiam na ostatnią chwilę, planuje i robię zakupy wcześniej. Dzięki temu unikam kupowania niepotrzebnych czy byle jakich rzeczy, które często leżą i kurzą się w kącie nie używane.





W tym roku trafiłam na świetną stronę My Gift Dna i byłam pod wrażeniem jak wiele ciekawych pomysłow na prezent można tam znaleźć. A co wyróżnia MGD od innych tego typu stron - personalizacja. Nie tylko imię, ale również specjalne zwroty mogą zostać wygrawerowane, wyhaftowane czy wydrukowane na naszych prezentach. Cytaty oraz grafiki z ulubionych filmów, seriali. Wybór jest ogromny. Ja zdecydowałam się na tacę śniadaniową, o której już od dłuższego czasu marzyłam. 



Wybrałam tacę z grafiką i napisem z ulubionego serialu Friends - napis You're my lobster! oraz uroczego homara z serduszkiem. Można również do napisu dołożyć imię czy zwrot do ukochanej osoby. Do wyboru oczywiście jest mnóstwo pięknych oraz zabawnych wzorów czy napisów, kwestia dobrania odpowiedniego dla danej osoby. Wyszło przepięknie - drewniana taca w kolorze ciemnobrązowym jest solidna, stabilna, a sam grawer bardzo wysokiej jakości, wydaje się być trwały. Taca oczywiście się sprawdza w swojej roli (leniwe śniadania w łożku) i jesteśmy z niej zadowoleni, ale również służy jako podstawka pod notebooka czy na wieczór z herbatką i książką. 

Co powiecie na tego typu prezent? Jeśli szukacie czegoś odpowiedniego, a w szczególności z personalizajcą to koniecznie zaglądnijcie do My Gift Dna. A może macie już coś od nich? W takim razie pochwalcie się w komenatrzu.

Życzę Wam miłych zakupów przedświątecznych, jak również zawsze zadowolenia z prezentów znajdowanych pod choinką i nie tylko. :)

Komentarze

  1. Najlepszy prezent to właśnie taki, który został przygotowany z myślą o danej osobie. Bardzo fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też robię tacki, dla każdego z jego ulubionym motywem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta strona może się okazać wybawieniem w nadchodzący okres świąteczny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomyslowe. Wiadomo ze im wiecej dajemy od siebie prezent tym wiecej radosci to daje

    OdpowiedzUsuń
  5. a święta już tuż tuż.,.klaudia j

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie spersonalizowane i ręcznie robione prezenty! Bardzo często sama je przygotowuje! :)

    https://buszujwkuchni.com - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak czytam śniadanie to łóżka to biorę każdy gadżet ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat nie mam żadnego pomysłu na prezenty, dlatego dobrze wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taca? Nie wpadłabym na to, a jest to tak fantastyczny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też mam kilka personifikowanych rzeczy z tej firmy. Super sprawa. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam spersonalizowane prezenty :) Sama chciałabym taki dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsze prezenty to te spersonalizowane właśnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię spersonalizowane prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurcze! Tacka śniadaniowa super, też bym sobie chętnie taki prezencik sprawiła!:)
    Ja sobie kiedyś zamówiłam bransoletke personalizowana:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie mi się podobają te rzeczy z MyGiftDNA. Wyjątkowe, a tacka jest naprawdę urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sklep ma cudowny asortyment. Te wszystkie piękne spersonalizowane prezenty cieszą oko, rewelacyjna inicjatywa dla kogoś kto nie ma już pomysłu na prezent;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł! Muszę przyznać, że mają ciekawe rzeczy w sprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najlepsze prezenty to te personalizowane :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja wolę dawać prezenty, ale dostawać też lubię. Najbardziej te spersonalizowane.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Kochasz czytać książki? Zarejestruj się i otrzymaj za darmo książkowe nowości!

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

Popularne posty