Dezodorant Naturalny Ałunowy z Pantenolem Beaute Marrakech Ałun Spray

Temat dezodorantów, antyperspirantów ostatnio jest bardzo popularny. Wszystko przez publikowane coraz nowsze badania o szkodliwości zawartych w powszechenie stosowanych antyperspirantach soli aluminium. Niestety nadmierne ich używanie może w konsekwencji prowadzić do groźnych chorób. Poza tym każdy z nas, kto ich używa na codzień wie, jak wpływają na stan skóry. Chociaż niektóre rzeczywiście chronią przed nadmiernym poceniem, najczęściej do tego podrażniają skórę. Są również i naturalne dezodoranty, ale one prócz pięknego zapachu wiele nie pomagają - szczególnie osobom aktywnym fizycznie. Dlatego jest jeszcze jedno, w pełni naturalne rozwiązanie - ałun. Znany zapewne w formie kryształu, teraz dostępny jest w formie spray'u z dodatkiem pantenolu od Beaute Marrakech.




Dezodorant ałunowy jest połączeniem ałunu potasowego oraz pantenolu.
Ałun to naturalny minerał górski składający się ze związków glinu, jednak w przeciwieństwie do soli glinu występujących w dezodorantach nie przenika przez skórę, tworzy jedynie cienką warstwę na jej powierzchni. Wykazuje działanie ściągające, antyseptyczne i przeciwbakteryjne, dzięki czemu doskonale zwalcza przyczyny powstawania przykrego zapachu potu. Działa antybakteryjne i dezynfekująco.
Obecny w składzie pantenol, inaczej prowitamina B5 skutecznie poprawia nawilżenie skóry. Działa przeciwzapalnie oraz kojąco zmniejszając podrażnienia i zaczerwienienia. Doskonale pielęgnuje, stymuluje procesy regeneracji, a także pomaga leczyć drobne rany, otarcia i zadrapania.
Dezodorant zapewnia długotrwałą świeżość, nie zatyka porów, pozwala skórze naturalnie oddychać.


Największym atutem - jak w każdym z kosmetyków od Beaute Marrakech - jest prosty, naturalny skład: woda, ałun potasowy oraz pantenol. Nie zawiera żadnych innych, szczególnie tych drażniących składników. Dezodorant ten nadaje się dla każdej skóry, w tym wrażliewej czy alergicznej. Nie jest barwiony, nie ma zapachu. Dla osób, które lubią jednak gdy dezodorant pachnie jest wersja z wodą różaną. Jednak nie ma czego się obawiać. Mimo, że dezodorant nie pachnie, nie ma obawy - ałun w naturalny sposób neutralizuje nieprzyjemne zapachy. Aplikacja jest dużo łatwiejsza niż tradycyjnego ałunu. Spray rozpylamy w niewielkiej odległości i czekamy chwilkę aby wysechł. Ja oczywiście nie mam na to czasu, dlatego zaraz się ubieram - na szczęście dezodorant nie brudzi ubrań i nie zostawia żadnych śladów. Spokojnie nakładałam go nawet na świeżo wydepilowaną skórę - żadnego pieczenia, podrażnienia, a nawet wręcz uczucie pielęgnacji. I przy tym zostańmy. Mianowicie po używaniu spray'u po kilku dniach zauważyłam, że stan skóry znacznie się poprawił. Dotychczas była wymęczona, podrażniona, przesuszona przez antyperspiranty. Dzięki zawartości pantenolu jest miękka, przyjemna w dotyku, zniknęły zaczerwienienia i jest pięknie wypielęgnowana. 


Jeśli chodzi o dezodoranty zdecydowanie ałunowy wygrywa - takie jest moje zdanie, a wypróbowałam ich już wiele. Jeśli chodzi o kryształ ałunowy, który działa jak bloker, tutaj efekt jest podobny, może odrobinę lżejszy. Ale dzięki temu można go używać codziennie. Do tego jest bezpieczny i łatwy w użyciu. Mam zamiar wypróbować jeszcze wersję z wodą różaną. Gdzie można dostać kosmetyki od Beaute Marrakech - na pewno na stronie Maroko Sklep. Natomiast stacjonarnie widziałam je w Drogeriach Natura oraz lokalnych sklepach zielarskich i z produktami ekologicznymi. 

Komentarze

  1. Mieliśmy przyjemność spotkać się z wersją w sztyfcie - polecamy :) Następny na pewno bedzie spray :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sztyft jest w porządku, jednak taka forma jest wygodniejsza jak dla mnie :)

      Usuń
  2. Ciekawie się to prezentuje, będzie trzeba przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze przyznam, że pierwszy raz słyszę o takim dezodorancie. Chętnie bym go wypróbowała bo te których używam nie są zachwycające - zapisuje sobie na listę zakupów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nowość, ale myślę, że wkrótce będzie o nim głośno :)

      Usuń
  4. Nigdy wcześniej o czymś takim nie słyszałam. Bardzo fajnie brzmi i kusi by przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba przetestuję. Dla mnie największą zaleta jest nie zostawianie śladów na ubraniach. Większość antyperspirantów mimo zapewnień tego nie oferuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie żadnych śladów - miła odmiana w przeciwieństwie do tradycyjnych dezodorantów,

      Usuń
  6. właśnie chciałm taki dezodorat przetetsować, po tym wpisie chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o nim, ale widzę, że warto się nim zainteresować. Moja skóra pod pachami jest bardzo wrażliwa, zwłaszcza po depilacji. Dlatego niewłaściwie dobrany kosmetyk często powoduje podrażnienia i swędzenie. Muszę przyjrzeć się bliżej temu dezodorantowi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja skóra jest również wrażliwa, dlatego miła odmiana naprawdę w porównaniu do dotychczasowo używanych kosmetyków :)

      Usuń
  8. Skóra po antyperspirantach często mnie potwornie swędzi. Ale dezodoranty niestety nie służą mi, bo nie majà działania przeciwpotowego. Ałun byłby chyba tym złotym środkiem. Nie widziałam go u žadnym sklepie, ale muszę popytać tam i siam.
    Ozłocę Cię moja Paulinko, jak i u mnie się sprawdzi to cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się sprawdzi, dla mnie to zdecydowanie złoty środek :)

      Usuń
  9. Zawsze wybieram popularne, drogeryjne marki antyperspirantów, ale ten mnie zaciekawił i z chęcią go wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zdecydowanie wolę antyperspiranty w kulce, ale jak mówisz że tak dobrze sprawdza się powyższy, wierzę i z chęcią spróbuję innej formy :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę go sprezentować mojej mamie, wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie miałam okazji przetestować, ciekawa jestem, jak się sprawdzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę o zakupie takiego dezodorantu więc wpis akurat dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam jeszcze o takim, ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama z dezodorantów korzystam bardzo rzadko - nawet latem, przy największych upałach, nie mam problemów z poceniem się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Latem częściej sięgam po antyperspiranty, ale stosuję bloker, więc wystarcza mi zwykły. Jesienią czy zimą nie mam zbyt wielkich potrzeb.

    OdpowiedzUsuń
  17. To ciekawe, ja zawsze wybieram kosmetyki naturalne i zawsze analizuję skład, jesli znajdę ten dezodorant we Włoszech z pewnością go kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także od pewnego czasu staram się sięgać po kosmetyki z dobrym, naturalnym składem i jestem bardzo z nich zadowolona :)

      Usuń
  18. Pierwsze słyszę o takim cudzie;o Ale fajnie, że ma taki skład, wielki plus

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Kochasz czytać książki? Zarejestruj się i otrzymaj za darmo książkowe nowości!

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

Popularne posty