Pudełko Full of Kindness - Unboxing

Pudełka subskrypcyjne - jest ich na rynku coraz więcej, starają się wyjść naprzód naszym oczekiwaniom. Pewnie niejednokrotnie korzystałyście z takich kosmetycznych pudełek, tylko czy byłyście z ich zawartości w pełni zadowolone? A co powiecie na pudełko pełne dobroci? :)


W moje ręce trafiło naprawdę warte uwagi Full of Kindness, pudełko które zawiera nie tylko kosmetyki naturalne, ale również nietestowane na zwierzętach i w pełni wegańskie. Jeśli bliski jest Wam styl życia zgodny z naturą, etycznym postępowaniem, te kosmetyki na pewno spełnią Wasze oczekiwania.
Poniżej lista aż ośmiu produktów pełnych dobroci oraz kilka słów o każdym z nich. Z czasem dorzucać będę do tego posta linki do ich dokładnych recenzji. 



Krem nawilżający PHB Ethical Beauty (50 ml) 
Krem nawilżający, który został stworzony w celu przywrócenia równowagi cery skłonnej do przetłuszczeń i niedoskonałości. Reguluje sebum, rewitalizuje, wygładza skórę twarzy, zawiera organiczną lawendę  oraz tamanu, wspomagające regenerację skóry i redukcję blizn trądzikowych. PHB oddaje 20% zysków na cele charytatywne.


Balsam do skóry suchej Fairypants (100 ml)
Balsam pomaga dbać o suchą skórę o każdej porze dnia i nocy. Niewielka ilość balsamu ukoi przesuszoną skórę, po zabiegu depilacji lub oparzoną słońcem. Zawiera olejek pomarańczowy, waniliowy migdałowy i masło shea. > Recenzja <

Maseczka do włosów Chirp (100 ml)
Naturalna maseczka do włosów zawiera tylko i wyłącznie naturalne składniki, które szybko się wchłaniają  i zapewniają nawilżenie dla każdego kosmyka włosów, sprawia że są wyjątkowo miękkie. Zawiera olej kokosowy, z pestek winogron, oliwkowy, arganowy, jojoba, awokado, grejpfrutowy, bergamotkę, z drzewa herbacianego, waniliowy oraz ylang ylang.

Lakier do paznkoci Maggie Anne (11 ml)
Nie zawierają sześciu najczęściej używanych powszechnie w lakierach do pazkonci toksycznych składników (Toluene, Dibutyl Phthalate, Formaldehyde, Formaldehyde Resin, Camphor, THTP). Lakier ma żelową konsystencję i imituje żele stosowane w salonach kosmetycznych.


Rewitalizująca gąbka do ciała Konjac Sponge
Została zaprojektowana z myślą o skórze suchej, wrażliwej oraz zmęczonej. Zawiera mieszaninę włókien roślinnych oraz francuskiej glinki różowej, przyczyniając się do zmiękczenia skóry. Ma ergonomiczny kształt, tak aby wygodnie używać jej w wannie czy pod prysznicem, jest najbardziej higieniczna wśród wszystkich gąbek.

  
Chusteczki do twarzy Faith in Nature (25 szt.)
Nasączone organicznym ekstraktem z aloesu i rumianku. Nadają się do demakijażu, oczyszczania skóry oraz nawilżania i są odpowiednie do każdego rodzaju skóry.

  
Woda micelarna White Rabbit (30 ml)
Idealna do demakijażu każdego rodzaju skóry, ma zapach limonki i kokosu. Zawiera wodę pomarańczową, olej kokosowy, olejek limonkowy. Firma oddaje 0.50 funta za każde zwrócone opakowanie po zużytym produkcie, więc przyczynia się do dbania o środowisko.


Pianka do dezynfekcji rąk Waterless (55 ml)
Zaprojektowana o ochronie przed groźnymi bakteriami, wirusami i grzybami. Małe opakowanie mieści się w torebce, ponadto pianka natychmiastowo po użyciu wysycha, działa do 6 godzin po aplikacji i nie powoduje wysuszania skóry dłoni. Nie zawierają alkoholu ani konserwantów.

Co sądzicie o pudełku Full of Kindess? Który produkt najchętniej przetestowałybyście? Który zrecenzować dla Was jako pierwszy? :)

Po więcej informacji o pudełku zaglądnijcie tutaj -> KLIK!
 

Komentarze

  1. Pudełko prezentuje się dość ciekawie, żadnego z tych produktów nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wegańskie pudełko dobroci ❤ brzmi nieźle! Testuj szybko i recenzuj co i jak się spisuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym takich pudełek bez wczesniejszego rozeznania nie kupowala, nie lubie kotow w worku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, dzięki temu można odkryć nowe wegańskie produkty:) Na wiele z nich bym się skusiła! Czekam na recenzję kremu nawilżającego PHB Ethical Beauty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wegańskie to takie pudełko by mnie interesowało :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, super. Nie wiedzialam o istnieniu takigo pudelka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile dobroci i nie tylko! :O
    Postarali się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam żadnego z tych produktów, ale zapowiada się interesująco

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pudełko! Chyba wszystko bym z niego przygarnęła - a rzadko się zdarza by box-niespodzianka trafiał w 100% w mój gust! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tym pudełku. Ma do zaoferowania fajne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Balsam do suchej skóry zwrócił moją uwagę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fairypants krem nawilżający to chyba coś dla mnie :):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe są takie pudełka, bo zawsze ma się "prezent"- niespodziankę ;) Ale od momentu jak staram się wprowadzić minimalizm w kosmetykach, to mam wrażenie, że dużo tych kosmetyków bym nie używała i tylko zawalałyby mi szafki! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mnie zainteresowałaś tym pudełkiem. Choć marek nie znam widzę, że produkty warte uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł z tym wegańskim pudełkiem, choć ja chyba nigdy nie zdecyduję się na żadną subskrypcję tego typu. Wolę jednak wiedzieć, co kupuję 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. O ty pudełeczku słyszę pierwszy raz, ale zawartość mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Może tym razem uda mi się zamieścić komentarz, bo ostatnio miałam z tym problem :)

    Żadko zdaża się, że mogę napisać szczery komentarz z fejsbukwej grupy, ale to pudełko to naprawdę coś dla mnie. Bardzo mnie zainteresowało, ale niestety wygląda na to, że nie wysyłają do Japonii :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa zawartosc! Zadnego kosmetyku nie znam, a zaciekawiła mnie najbardziej maska do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zdecydowanie przetestowałabym balsam do suchej skóry, to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawartość bardzo kusząca jak dla mnie!
    Idę na stronę i dziękuję za namiar! :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Kochasz czytać książki? Zarejestruj się i otrzymaj za darmo książkowe nowości!

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

Popularne posty