Poczuj Moc Nawilżenia z Hydrabio

Każda z nas ma swój ulubiony kosmetyk numer 1, którego najchętniej używa, nie rozstaje się z nim lub często do niego wraca. Dla mnie jest to nawet cała seria kosmetyków, którym jestem wierna i nigdy mnie nie zawodzą. O jakie kosmetyki chodzi? To seria Hydrabio od Biodermy, której przeznaczeniem jest pielęgnacja skóry odwodnionej. Taką skórę może mieć każda z nas, niezależnie czy mamy cerę mieszaną, suchą, tłustą czy wrażliwą. Stan ten jest przejściowy, natomiast konsekwencje braku nawilżenia skóry mogą wywoływać trwalsze stany - suchej skóry, łuszczenia, zaczerwienienia czy nawet AZS, już nie wspominając o zmarszczkach. Wiele czynników wpływa na utratę wody w skórze, dla mnie zmorą jest klimatyzacja i ogrzewanie oraz zanieczyszczenia znajdujące się w powietrzu. Mogą być to również inne czynniki atmosferyczne jak zimno czy wiatr oraz czynniki psychiczne jak ciągły stres. W codziennym życiu nie da się niestety tego uniknąć, ale możemy pomóc naszej skórze w inny sposób wytwarzać i zatrzymywać wodę - niezbędną do zachowania odpowiedniej równowagi. 




Dzięki dermokosmetykom Hydrabio na zawsze pożeganałam się ze skóra odwodnioną i wciąż ich używam aby utrzymać optymalne nawilżenie skóry przez cały czas. Podczas badania skóry poziom nawilżenia po używaniu Hydrabio sięgał 80%! :) Chociaż każdy z kremów jest przeznaczony do innego rodzaju skóry, ja używam ich odpowiednio do pory dnia czy roku, tak aby zapewnić mojej skórze wysoki poziom nawilżenia i komfort przez cały czas. Ważne jest, aby obserować swoją skórę i reagować odpowiednio na jej potrzeby.




Hydrabio Creme jest przeznaczony do skóry suchej i bardzo suchej, jest kremem o bogatej, kremowej konstystencji. Używam go zawsze na noc, a zimą również na dzień, ponieważ wtedy moja skóra jest najbardziej sucha i podrażniona. Naprawdę przyjemnie się go używa, doskonale się rozprowadza i wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy. Najważniejszym składniki kremu jest witamina PP (pomaga w zatrzymywaniu wody w skórze) oraz wyciąg z pestek jabłek, który stymuluje powstawanie akwaporyn, naturalnych kanałów przepływu wody w skórze. Dzięki temu skóra jest dogłębnie nawilżona i na długi czas. Zawiera również witaminę E zwalczającą oznaki starzenia oraz kwas salicylowy, który eliminując martwe komórki wygładza i wyrównuje skórę. Stosując go dłuższy czas zauważyłam delikatne spłycenie zmarszczek i oby tak dalej! :)




Hydrabio Gel-Creme jest kremem o lżejszej konsystencji, przeznaczonym do skóry normalnej i mieszanej, czyli takiej jak moja. Dzięki lekkiej konsystencji błyskawicznie się wchłania i jest wspaniałą bazą pod makijaż. Długotrwale nawilża, co doskonale czuje w ciągu dnia. Skóra po nim jest gładka i promienna, ale nie świeci się, więc doskonale nadaje się do cery mieszanej. Zawiera te same cenne składniki co Creme i dla mnie jest niezastąpionym kremem na dzień. Z serii Hydrabio jest również Perfecteur do skóry wrażliwej, pozbawionej blasku, z SPF 30, jednak u mnie sięgnął dna i pewnie zamówię go bliżej lata. Ten krem urzekł mnie perłowym, lekko różowym kolorem i pudrowym wykończeniem po nałożeniu. Idealny krem na lato, chroniący przed promieniowaniem UV, lekko tuszujący niedoskonałości skóry czy zmarszczki - dzięki niemu w gorące dni nie używałam kosmetyków do makijażu. I co najważniejsze, również długotrwale nawilża czego oczekujemy szczególnie w letnie, suche dni.




Oprócz wspaniałych kremów jest również niezastąpione Serum Hydrabio, skoncentrowane, błyskawicznie nawilżające, które jest ze mną przez cały rok. Używam go kilka razy w tygodniu, szczególnie na noc, lub czasem stosuję go przez 2 tygodnie codziennie aby poprawić nawilżenie skóry. Można go stosować razem z kremami z tej serii. Ma lekką, żelową konsystencję i od razu po nałożeniu daje przyjemnie uczucie nawilżenia. Również nadaje się pod makijaż. Serum to zawiera dodatkowo kwas hialuronowy, ksylitol oraz glicerynę. Jeśli wasza skóra jest mocno przesuszona kuracja z tym serum potrafi zdziałać cuda. Jest również coś specjalnie do demakijażu skóry odwodnionej, a mianowicie płyn micelarny Hydrabio H20. Jego składniki sprawiają, że w naturalny sposób odbudowuje się płaszcz hydrolipidowy skóry, co jest ważne przy skórze odwodnionej. Poza usuwaniem makijażu i zanieczyszczeń również łagodzi podrażnienia oraz zaczerwienienia dzięki wyciągowi z ogórka. 




Pamiętajcie, dbajcie o nawilżenie swojej skóry, a odwdzięczy się pięknym i zdrowym wyglądem. Jeśli nie wiecie czy wasza skóra jest odwodniona możecie bezpłatnie skorzystać z dermokonsultacji, na których dermoekspertka przeprowadzi badanie skóry i poleci odpowiedni dla was kosmetyk.

Informacje o skórze odwodnionej oraz kosmetkach z serii Hydrabio uzyskałam ze strony Bioderma.

Komentarze

  1. Informacje o skórze odwodnionej w pigułce :) Przemiły artykuł i przede wszystkim zrozumiały... Szukałam porad na ten temat i inne posty były tak opasłe że w głowie zaczęło mi buczeć a nadal niewiele się dowiedziałam. Będę do Ciebie zaglądać! :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy mojej miłości do balsamów - nie potrzebuję tego :D Za to osobom, które nie lubią balsamów, a mają tatuaże by się przydało - to cholerstwo trzeba non stop nawilżać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłość do balsamów - na pewno skóra się odwdzięcza wspaniałym wyglądem <3

      Usuń
    2. Znam i lubię Biodermę, choć serii Hydrabio jeszcze nie testowałam :) Może sie kiedyś skuszę, bo nawilżenia nigdy za dużo.

      Usuń
    3. Naprawdę warto się skusić ;)

      Usuń
  3. Lubię używać kosmetyków z Biodermy .

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Biodermę, to jedna z moich ulubionych marek ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Kochasz czytać książki? Zarejestruj się i otrzymaj za darmo książkowe nowości!

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

Popularne posty