Przyjaciele. Ten o najlepszym serialu na świecie - Kelsey Miller

Chyba każdy z nas zna kogoś kto ma bzika na punkcie tego serialu. Albo to właśnie Ty (tak jak ja) jesteś jednym z największych fanów szóstki przyjaciół z Nowego Jorku. To już 25 lat odkąd gościmy ich w swoich domach, oglądamy powtórki powrótek, maratony, przyzwyczailiśmy się już, że są zawsze i będą gdzieś w TV, a teraz nawet na platformach internetowych. Ale czy zastanawialiście się jak to wszystko się zaczęło? I dlaczego ten serial odniósł tak wielki sukces, a jego popularność wciąż wzrasta? 


To właśnie w tej książce Kelsey Miller opisuje historię najlepszego serialu na świecie jakim są Przyjaciele. Trzeba przyznać, że autorka bardzo dobrze przygotowała się do napisania tej książki. W treść wplata przeróżne wydarzenia, anegdoty i wypowiedzi twórców czy aktorów z serialu, dzięki czemu czytając można odnieść wrażenie jakby oglądało się naprawdę dobry film dokumentalny. Wydarzenia opisane są chronologicznie - mamy początki nie tylko samego serialu, ale również tego w jaki sposób doszło do współpracy słynnego tria Bright-Crane-Kauffman, aż do współczesności, ponownego bum na serial i niekończących się pytań o kontunuację.

Myślę, że to pozycja obowiązkowa nie tylko dla fanów Przyjaciół, ale również dla tych, którzy interesują się historią telewizji czy realiami panującymi w latach 90. w Stanach Zjednoczonych. Kelsey Miller porusza ważne tematy związane z uwarunkowaniami kulturowymi i polityczymi. Dotyka również tematów drażliwych takich jak biała obsada czy molestowanie. Ale przede wszystkim zwraca uwagę na różne wydarzenia, które miały taki a nie inny wpływ na odbiór serialu oraz jego popularność w danym momencie. Czytając książkę mamy wrażenie, że twórcy Przyjaciół oprócz talentu, pomysłu i wiary w siebie mieli też dużo szczęścia.


Ta książka to przede wszystkim nasi ulubieni aktorzy, wcielający się w grupkę tytułowych Przyjaciół. Dowiadujemy się w jaki sposób dołączyli do obsady, jak kształtowały się ich zarobki i przede wszystkim - jakie panowały stosunki między nimi - co również pozytywnie wpłynęło na kształt serialu. O niektórych ciekawostkach za pewne słyszeliście, kilka będzie dla Was całkiem nowych. Lecz to przecież Przyjaciele - jeśli lubicie ich towarzystwo, ta książka również Wam się spodoba.

Komentarze

  1. Nie miałam pojęcia że jest to serial wszechczasów... oczywiście znam , jakżeby inaczej :)
    Wpadłam z rewizytą bo fajnie zobaczyć kogo gościłam u siebie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, praktycznie żaden nie odniósł tak dużego sukcesu i nie jest popularny aż po dziś dzień ;)

      Usuń
  2. Ja osobiście nie byłam aż taką fanką serialu, wolę fantasy niż komedie obyczajowe, ale znam osoby, które szaleją na jego punkcie. Na pewno jest to serial, który odcisnął swój ślad na kulturze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantasy tez lubię, ale czasem potrzeba czegoś lekkiego, takiego przyjemnego na codzień ;)

      Usuń
  3. O super propozycja musze ją przeczytać bo lubiałam oglądać ten serial

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam fanką seriali, ale gdy natykałam się na ten zdarzało mi się obejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam wielką fanką Przyjaciół, a szczególnie grającej na gitarze i roztrzepanej Phoebe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądało się, oj, oglądało. :D Do tej pory, gdy trafię na odcinek w TV, to oglądam, żeby móc się pośmiać. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. no jasne że znam serial:) nie wiedziałam ,że jest książka o nim:) z chęcią sięgnę po nią

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Przyjaciół ! Muszę to przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam kilka odcinków, ale nie mogę powiedzieć, że mnie wciągnęła oglądanie Przyjaciół :) oglądało sie fajnie, ale znam lepsze seriale :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nigdy mi Przyjaciele nie podeszli, oglądałam kilka odcinków, ale nie wkrecilam się w ten serial. Może książka przypadłaby mi do gustu 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto przeczytać dla samych ciekawostek jak powstaje taki serial. ;)

      Usuń
  11. Nigdy nie byłam fanką tego serialu, raczej wolę nieco poważniejsze pozycje, ale znam wiele osób, które oszalaly na jego punkcie. Idealne na prezent dla nich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a już niedługo pora prezentów - nie jeden maniak Przyjaciół się ucieszy! ;)

      Usuń
  12. Ja noe wiem jak to się stało ze nigdy nie obejrzałam żadnego odcinka 🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie rozumiem fenomenu tego serialu. Nigdy go nie oglądałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie w tej książce autorka wiele wyjaśnia - dlaczego serial stał się takim fenomenem i dlaczego wciąż jest na topie ;)

      Usuń
  14. Jestem bardzo ciekawa, dlaczego ten serial odniósł taką popularność. Nigdy go nie widziałam i kiedy niedawno właśnie zrobiło się o nim głośno postanowiłam oglądnąć kilka odcinków. Chyba fanką nie zostanę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fanką nigdy nie byłam. Oglądałam bo nic innego nie było 😅

    OdpowiedzUsuń
  16. nie jestem wielką fanką, więc nie dla mnie ale polecę koleżance :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Kochasz czytać książki? Zarejestruj się i otrzymaj za darmo książkowe nowości!

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

Popularne posty