My Little Book Planner - Za Białym Płotkiem

Ostatnio jest wielki bum na wszelkiego rodzaju planery, powstają nawet specjalne strony czy konta w social mediach jak taki planer prowadzić. Ja do tej pory korzystałam ze standardowego kalendarza i to w wersji kieszonkowej. Na pewno pomaga w dopilnowaniu bieżących spraw. Ale brakuje w nim miejsca na moje książkowe recenzje i plany związane z moim książkoholizmem (który ostatnio przybiera na sile ;) Planer idealny dla wielbiciela książek, recenzenta i nie tylko. Przecudny My Little Book Planner w kolorze Granatowa Noc trafił w moje ręce. Jest to planer od Za Białym Płotkiem, wydany przez Od Deski Do Deski.



Granatowa Noc to piękny odcień nocnego nieba, na okładce różowy motyw i tłocznone złote liście. Twarda oprawa w formacie A5, zawiera 360 stron, z czego większość jest przeznaczona na naszą radosną twórczość. Planer posiada również gumkę do spięcia całości, dwie wstążki zakładki, a na tylniej stronie okładki kieszonkę, w której kryje się również papierowa zakładka. Z drukowanych stron mamy na początku stronę tytułową, gdzie możemy planer podpisać, następie zaczytana lista - tabelka, gdzie możemy uporządkować przeczytane książki i przyznać im gwiazdki. Następnie spis treści, a na końcu kartki do wycięcia z listą zakupów - oczywiście tych książkowych! Pozostałe puste strony, w które możemy zapełniać wedle uznania są wykropkowane i na dole mają kółeczko do zapisania numeru (czy też innego symbolu, który nam ułatwi pracę z planerem).


Planer nie zawiera kalendarza, żadnych dat ani lat, dlatego może nam służyć przez długi czas. Ja mam zamiar wykorzystać go głównie do uporządkowania własnych recenzji książek oraz oznaczania ważnych premier książkowych na które czekam. Na pewno zrobię w nim listę wszystkich książek, które posiadam, aby w końcu je spisać i posegregować. Jest w nim mnóstwo miejsca, więc wystarzy go na pewno na wszystko, co tylko chcemy w nim zapisać.


To świetny pomysł na prezent dla każdego wielbiciela książek, pięknie się prezentuje więc na pewno znajdzie miejsce wśród innych równie ładnie wydanych pozycji na półce. 

Jak Wam się podoba My Little Book Planner? Zaglądnijce na stronę Za Białym Płotkiem, gdzie obecnie jest w świetnej cenie oraz obejrzycie inne szaty graficzne planerów.

 

Komentarze

  1. Nie korzystam z takich rzeczy za to moja siostra lara z takim planerem na okrągło. B

    OdpowiedzUsuń
  2. Na takie książkowe listy mam osobny notatnik - zapisuję w nim wszystkie książki, które przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja drukuję sobie podobne listy i personalizuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj mamy wszystko zebrane w pięknej oprawie i możliwości personalizacji są nieograniczone ;)

      Usuń
  4. Świetna sprawa, zakupię! Mam kilka notatników i już niczego nie ogarniam, potrzebuję jeden, konkretny i przyjazny.
    Ten wgląda super!
    Pozdrawiam-)
    Irena-Hooltaye w podróży

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ciekawie, chociaż ja wolę rozrysowywać swój planer sama, mam wtedy pewność że jest tam tylko to co aktualnie jest mi potrzebne 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy mnóstwo miejsca w tym planerze aby rozrysować wszystko po swojemu :)

      Usuń
  6. świetny, pomógłby mi w organizacji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowicie podoba mi się ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bum na planery ma już kilka lat (ja w nim siedzę od 2016 a już wtedy był sporym halo na śwecie), tylko po prostu zatacza coraz większe kręgi. Podoba mi się wykonanie tego konkretnie, ale chyba wybrałabym inną wersję kolorystyczną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale długo się zbierałam aby taki planet mieć. Kolor miętowy jest również śliczny ;)

      Usuń
  9. Chętnie przygarnęłabym, przydałby mi się, wpisuję na listę życzeń. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Planer idealny dla mnie! Zawsze gubię się w czytelniczych planach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja - teraz będę mieć w końcu wszystko w jednym miejscu ;)

      Usuń
  11. Bardzo fajny ten planner. Coś dla mnie ! Ja wiecznie pogubiona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem ogromną fanką wszelkiego rodzaju planerów, a ten nie dość, że jest przepiękny, to do tego skupia się na mojej pasji- czytaniu. Widziałam go na czytampierwszy, ale obecnie niestety nie mam odpowiedniej ilości ISBNów ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy jest coś z czego nie jesteś zadowolona w tym planerze? Może to być cokolwiek np. czcionka albo może czegoś Ci brakuje?

      Usuń

Prześlij komentarz

Kochasz czytać książki? Zarejestruj się i otrzymaj za darmo książkowe nowości!

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

Popularne posty