Zapowiedź książki "Przyjaciele. Ten o najlepszym serialu na świecie"

Już niedługo, już za momencik premiera książki,na którą każdy fan serialu czeka z niecierpliwością! "Przyjaciele. Ten o najlepszym serialu na świecie" to książka Kelsey Miller, która ukaże się w 25. rocznicę powstania serialu już 18go września!




Co można robić, kiedy czeka się na tą najlepszą książkę na świecie, oprócz oglądania Przyjaciół? Ja zrobiłam swój własny kubek z motywem z serialu. To słynna ramka z drzwi mieszkania Monici oraz oczywiście napis Friends. Jak Wam się podoba? Od razu kawa smakuje lepiej!


Można także wejść na stronę Wydawnictwa SQN i przeczytać darmowy fragment, co oczywiście dawno zrobiłam. Tam też znajdziecie piękny bookbox z książką i gadżetami, wśród których m.in. już gotowy kubek, torba i wiele innych. Tak, już można go zamówić! Pierwsze bookboxy już trafiły do swoich właścicieli. :)


Komentarze

  1. Uwielbiam Przyjaciół i z pewnością przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kubek! Muszę go mieć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubek to moja robota, mogę Ci zrobić jak mi się uda drugi raz :D

      Usuń
  3. kto nie kocha przyjaciół? świetny pomysł na prezent dla każdego:) dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, w bookboxie oprócz książki mnóstwo gadżetów, więc prezent idealny! :)

      Usuń
  4. Też nie mogę się doczekać premiery! ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie oglądałam tego serialu, więc nie zamierzam czytać. Jednak dla fanów produkcji to nie lada gratka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto spróbować - chociażby od książki ;)

      Usuń
  6. Prawdziwa gratka dla miłośników serialu, kiedyś ja go oglądałam, dwa lata temu wciągnęłam córkę, znamy już wszystkie odcinki. Przyjemna rozrywka w zabawnym klimacie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten serial jest tak dobry, że nigdy się nie znudzi ;)

      Usuń
    2. Bawi, wzrusza, lekko przenosi w komediowy nastrój. Każdy odcinek już poznany, niektóre wielokrotnie, ale po jakimś czasie znów się ma ochotę zajrzeć do Przyjaciół. :)

      Usuń
  7. A ja nigdy tego serialu nie oglądałam... Może dawno, dawno temu zdarzyły mi się ze dwa odcinki.

    OdpowiedzUsuń
  8. To chyba będzie jedyny box w życiu, który zamówię :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super książka, polecam każdemu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta książka jest świetna. Mam ją od kilku dni i ciężko mi się od niej oderwać. Uwielbiałem ten serial więc nie wyobrażam sobie jaki taki fan jak ja mógłby jej nie mieć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już czytałam, i to nie fragment, a całość! Fajna, lekka książki, wypełniona po brzegi ciekawostkami na temat słynnego serialu. Bardzo mnie wciągnęła! Jeśli jest się miłośnikiem "Przyjaciół" to naprawdę warto po nią sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Kochasz czytać książki? Zarejestruj się i otrzymaj za darmo książkowe nowości!

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

Popularne posty