Kłamca 3. Ochłap sztandaru - Jakub Ćwiek

Kłamca po raz trzeci czyli Ochłap sztandaru - powieść z serii o nordyckim bogu kłamstwa Lokim i jego mitycznych kumplach oraz pierzastych zlecedoniawcach wyśpiewanych przez Metatrona. Archaniołowie bowiem korzystają z jego umiejętności, sprytu i przede wszystkim tego, czego sami używać nie mogą - kłamstwa i oszustwa. Prawdziwa wojna bez tego obejść się nie może. A wojna na Ziemi w końcu rogorzeje, wszystkie chwyty będą dozwolone, a aniołowie odkryją karty przed ludźmi.


"Szczątkowa wiedza jest gorsza niż kompletna ignorancja. W przypadku tej drugiej można przeć do przodu nieświadomym konsekwencji i liczyć na fart, który - jak wiadomo - sprzyja głupcom."

Czytając tą część przygód Lokiego miałam wrażenie, że oglądam niezły film akcji. A zaczyna się tak niewinnie - Loki wybiera się na urlop. W międzyczasie Niosący Światło postanawia wrócić w piekielne strony, aby na Ziemi rozpętać prawdziwe piekło. Zapanuje tam niesamowity chaos, a Loki, zaginiony w akcji, będzie próbował dorwać własnie narodzonego Antychrysta. Jak to wszystko się skończy? Zapraszam do lektury - warto!

"Dość powszechna praktyka wśród kapłanów wszelkich religii - nie wiesz, co powiedzieć, sięgnij do korzeni, dogmatu i skręć jakiś banał."

Akcja toczy się szybkim tempem, wydarzenia nie dają ani chwili wytchnienia. Książkę można pochłonąć niemalże na raz, a zakończenie sprawia, że chce się więcej. Humor jak zwykle na najlepszym poziomie, a wybraźnia autora wydaje się nie mieć granic. Loki znów zaskakuje pomysłowością. Świat Kłamcy pochłonął mnie na dobre - uwielbiam tą mieszankę wybuchową.

Komentarze

  1. Tą recenzją zaciekawilaś mnie by sięgnąć po tę książkę. Będę miała na to oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesli jest humor to na pewno będziemy korzystać 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeci tom jeszcze przede mną, ale pozostałe bardzo mi się podobały. :) Fakt, pomysłowość autora chyba granic nie ma, a Loki jest prześwietny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Seria, której tytuły już podsunęłam mojej młodzieży pod rozwagę, mam nadzieję, że chętnie po nią sięgną. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Recenzja bardzo ciekawa,ale zdecydowanie nie moja tematyka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A! Teraz wiem po kim miał imię Loki z serialu "Wikingowie". Pozdrawiam, Polenka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie moja tematyka, czytam zupełnie inne książki.
    Znam jednak osoby, które kochają tego typu książki.
    Recenzja zachęcająca, mam w rodzinie osobę, która lubi takie rzeczy
    i podsunę jej Twoje propozycje.
    Pozdrawiam!
    Irena

    OdpowiedzUsuń
  8. Tą recenzją zaciekawiłaś mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyka to zdecydowanie nie moja bajka, ale przyjemnie było przeczytać recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podsylam Mamie, lubi takie ksiazki i myślę, ze i ta seria jej się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam autora, lubię fantastykę, ale jakoś się nie mogę przełamać do tych książek ;) Chociaż w sumie dlaczego nie?!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety fantastyka to nie moje rejony literackie. Ale recenzja ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jedynen z nielicznych pisarzy których czytam jeśli chodzi o fantastykę. Genialne książki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa recenzja, choć tematyka książki nie do końca moja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś tak nawet okładka mnie odstrasza od tej książki...

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna recenzja, ale nie moja tematyka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Kochasz czytać książki? Zarejestruj się i otrzymaj za darmo książkowe nowości!

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

Popularne posty