Zimowy Niezbędnik Atoderm Bioderma

Nie wiem jak was, ale mnie zima już wykańcza... Nie tylko mróz, śnieg i wiatr, ale dla mnie prawdziwą zmorą w tym roku okazało się ogrzewanie. Usta wysychają, pękają, wręcz palą jak żywym ogniem przypiekane. Dłonie w kontakcie z gorącą wodą i suchym powietrzem są szorstkie, skóra pęka i wręcz wołają o nawilżenie i regenerację. Na szczęście jest dla nich ratunek, jakim jest mój niezbędnik zimowy z serii Atoderm od Biodermy. 

 
Dermokosmetyki z tej serii przeznaczone są dla skóry suchej, bardzo suchej, atopowej oraz normalnej, która tak jak moja zimą potrzebuje aby odbudować płaszcz hydrolipidowy. Balsam do ust oraz krem do rąk serii Atoderm to prawdziwy pomocnicy nie tylko w zimowej pielęgnacji.

Odżywczy krem do rąk i paznokci Atoderm Mains & Ongles ma lekką, kremową konsystencję. Rozprowadza się bardzo dobrze i wchłania szybko, a co najważniejsze - dłonie nie są wcale lepkie po nałożeniu kremu, a wręcz pozostawia pudrowe, przyjemne wykończenie  - można więc działać dalej. :) Skóra jest gładka i elastyczna, a już po kilku użyciach wyraźnie zregenerowana. Co ważne - chroni nasze dłonie i nawet po umyciu rąk wciąż czuję go na swojej skórze. Pachnie cudownie!




Odżywczy i regenerujący balsam do ust Atoderm Levres Balm o przezroczystej, lekko żelowej konsytencji od razu po nałożeniu koi usta. Przyjemnie się rozprowadza i wchłania, tworząc barierę ochronną, przy czym wcale nie jest tłusty. Świetnie nadaje się pod kolorowe kosmetyki. Po kilku użyciach pęknięcia znikają, usta są gładkie i miękkie. Jest bezzapachowy i jak wcześniej wspominałam bezbarwny. Zdecydowanie najlepszy, nie tylko zimą - sprawdził się pod  wysuszającymi usta matowymi szminkami czy chroniąc przed palącym słońcem latem. :)



Zestaw ten nazwałam zimowym niezbędnikiem, ale jak wspominałam jest ze mną również w innych porach roku. Polecam wypróbować, jeśli szukacie idealnego kosmetyku do rąk czy ukojenia dla swoich ust. Niebawem zrecenzuję dla Was olejek do kąpieli z serii Atoderm, który skradł moje serce na dobre.

Komentarze

  1. Kosmetyki dobrej -bardzo dobrej jakości .Sa super w pielęgnacji..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się :) jeszcze żaden z kosmetyków Biodermy mnie nie zawiódł.

      Usuń

Prześlij komentarz

Kochasz czytać książki? Zarejestruj się i otrzymaj za darmo książkowe nowości!

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

Popularne posty