Fotoobraz Saal Digital

Lubię robić zdjęcia i chociaż nie są to fotografie profesjonalne, często uda się wykonać coś naprawdę ładnego. Wielu z nas jest takimi domowymi fotografami, którzy lubią utrwalać cenne dla nas chwile. Bywają i takie ważne dni w naszym życiu, jak śluby, chrzciny, kiedy korzystamy z usług profesjonalnego fotografa. Piękne zdjęcia z naszych zbiorów możemy wyeksponować w domu na wiele sposobów, mnie natomiast od dawna marzył się piękny fotoobraz. Trafiłam na firmę Saal Digital, która w fotoproduktach nie ma sobie równych jeśli chodzi o jakość i wykonanie.


 
 
Projektowanie fotoobrazu to łatwa i przyjemna sprawa. Aby to zrobić potrzebujemy bezpłatnej aplikacji do pobrania na nasz komputer ze strony Saal Digital.  Do wyboru mamy szereg możliwości - fotoobrazy na pleksi, na płótnie, dibond czy na płycie PVC. Ja wybrałam tą ostatnią opcję, ze względu na możliwość wyboru indywidualnego rozmiaru, wyjątkową trwałość i lekkość. To świetne rozwiązanie ponieważ obraz był przeznaczony do pokoju dziecięcego. Zaprojektowanie nie trwało zbyt długo, na początek wybrałam rozmiar i inne parametry takie jak grubość (do wyboru 5mm lub 10mm) oraz mocowanie (standardowe, aluminiowe czy na śruby). Następnie wybór zdjęcia - ważne żeby były dobrej jakości i rozmiaru, tak aby fotoobraz wyszedł jak najlepiej. Aplikacja pokaże nam czy dane zdjęcie ma wystraczające parametry. Ja wybrałam długi fotoobraz, na którym umieściłam trzy zdjęcia. Gdy zamówimy nasz fotoprodukt dostajemy maila z numerem zamówienia, gdzie możemy śledzić zarówno postęp w produkcji, jak również późniejszą przesyłkę.


Fotoobraz po kilku dniach przyjechał do mnie z Niemiec kurierem DHL. Przesyłka doskonale zabezpieczona, naprawdę byłam pod wrażeniem. Wykonanie świetne, jakość zdjęć wspaniała, kolory pełne życia. Fotoobraz z PVC rzeczywiście jest bardzo lekki i trwały. Myślę, że bedzie zdobił naszą ścianę wiele długich lat.

Jeśli chcecie skorzystać z usług Saal Digital i zamówić swój fotoobraz zajrzyjcie tutaj -> KLIK. Zapoznajcie się z bogatą ofertą producenta oraz  ofertą fotoobrazu na dobry początek czyli rabatu 75 zł na pierwsze zamówienie. Firma ma w swojej ofercie również wspaniałe fotoprodukty jak fotoksiążki, fotozeszty, kalendarze czy kartki. 
 

Komentarze

  1. Siostra też zamawiała taki obraz i stwierdzam, że jakościowo jest super ;) Myślę, że to może być ciekawy pomysł na prezent świąteczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taki obraz i jestem bardzo z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy też taki obraz i świetnie się sprawdza i zdobi mieszkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam od nich fotoobraz i jestem nim zachwycona. Moim zdaniem to super pomysł na ożywienie wnętrza lub oryginalną fotopamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam okazję testować fotoobraz u nich😉 i bardzo polecam tą firmę świetną jakość produktów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Kochasz czytać książki? Zarejestruj się i otrzymaj za darmo książkowe nowości!

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

Popularne posty