Naturalny Olejek z Henną Do Olejowania Włosów Beaute Marrakech

Na temat olejowania włosów można by powiedzieć wiele, lecz nie będę się powtarzać, gdyż internety są przepełnione wszelkimi poradami dotyczącymi tego zabiegu. Podstawą olejowania jest znajomość porowatości swoich włosów, dzięki temu możemy dobrać odpowiedni olej. Inaczej możemy narobić więcej szkody niż pożytku. Moje włosy są niskoporowate i najlepszym, który stosuję od wielu lat jest olej kokosowy. Ostatnimi czasy zrobiłam większą przerwę w olejowaniu, gdyż moje włosy przesycone wszelkimi maskami i odżywkami po prostu dawały radę. Postanowiłam jednak wrócić do tego rytuału. Skłoniła mnie do tego pogarszająca się kondycja włosów (prawdopodobie narobiłam sobie szkody pewnym szamponem), skóry głowy, co przyczyniło się do zwiększonego wypadania włosów. Okey, olej kokosowy się sprawdzał i nadal go stosuję. Ale potrzebowałam czegoś innego, nowego, co da kopa mojej fryzurze.



Udało się - trafiłam na nowość jaką jest bioolej z henny przeznaczony do olejowania włosów od Beaute Marrakech. Henna zawarta w olejku nie ma właściwości barwiących, dlatego bez obaw można go stosować na wszystkich odcieniach włosów.  Ten kosmetyk stworzony na bazie oleju słonecznikowego, który sprawdza się przy każdej porowatości włosów. Bez obaw mogłam więc wcierać w swoje włosy. Prosty skład - olej i henna, to najlepsza zachęta do wypróbowania kosmetyku. Do tego wygodna buteleczka z atomizerem ułatwia aplikację olejku, dzięki temu ani opakowanie, ani nic wokół nie jest wypaprane. Używam olejku już trzeci miesiąc, z tym że olejuje włosy nie częściej niż co 2-3 tygodnie, zużyłam go ponad połowę, wydaje mi sie więc całkiem wydajny. A jak z efektami?


Wszystko, co obiecał producent na opakowaniu okazało się prawdą. Włosy są na pewno lśniące i gładkie, mocniejsze. Po pierwszym użyciu co zwróciło szczególnie moją uwagę to poprawa wyglądu i miękkości końcówek włosów. Dłuższe stosowanie sprawiło, że końce włosów mniej rozdwajają się. Ale jest jeszcze jedna rzecz, o której nie wspominiano. Nakładałam olejek na skórę głowy, nie wiem czy było to zalecane czy nie, ale oczywiście w swej kosmetycznej ciekawości musiałam spróbować. Co to dało? A dało i to wiele, ponieważ poprawił się stan skóry mojego skaplu. Mam wrażenie, że olejek wzmocnił cebulki włosów, przez co mniej wypadają. Miła niespodzianka! :)

Jak z olejowaniem włosów u Was? Robicie to, robiliście czy macie zamiar? Jakie są Wasze ulubione oleje? Podzielcie się swoimi poradami, może ktoś również skorzysta.

Przy okazji chciałabym podziękować wszystkim, którzy zaglądają regularnie na mojego bloga i zostawiają ślad po sobie w postaci komentarzy - to dodaje skrzydeł. <3

Komentarze

  1. O olejowaniu wiem już sporo - jest jedna zasada olejowania : warto to robić :)
    A dobrze dobrany tak jak napisałaś czyni cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam olejowanie i muszę koniecznie poznać ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  3. To coś dla mnie! Będę szukać tego olejku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio wróciłam d regularnego olejowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mnie zachęciłaś do zakupu, tylko napisz gdzie go mam szukać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. marokosklep.pl oraz drogerie Natura, lokalne małe drogerie, sklepy zielarkie :)

      Usuń
  6. Nie znam produktu, ale chyba muszę powrócić do olejowania włosów:)Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo często używam olejków do włosów, uwielbiam ten efekt jaki dają! Obecnie mam z avonu, ale jak mi się skończy to będę musiała wypróbować ten z postu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielokrotnie podchodziłam do systematycznego olejowania włosów, mimo że za każdym razem kończyło się fiaskiem​. Aczkolwiek widziałam powalające efekty. O tym produkcie słyszę pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam olejować włosy, wtedy stają się takie miękkie i lśniące ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubiłam olejować włosy, ale przerzuciłam się na inny specyfik do włosów. Chociaż czasem zdarza mi się go użyć, ale mocno trzymam się tego z avonu. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A jak można sprawdzić jaką się ma porowatość włosów?
    Ja stosuję olej na końcówki po każdym myciu przed każdym suszeniem suszarką. Używam olejku Isany (z olejem arganowym i słonecznikowym) i moje włosy są w całkiem niezłej kondycji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przykład rozwiązując test na tej stronie http://sklepanwen.pl/strona/porowatosc lub innych, pod tym hasłem ;)

      Usuń
  12. Ja używam zwykłego oleju rzepakowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O proszę :) O oleju z henny jeszcze nie słyszałam :) Skoro wmacnia cebulki, to rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja używam do tego olejku arganowego z Garniera :D Z henny jeszcze nie próbowałam i jakoś tak nie mam ochoty :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja używam maski z henny i jest również bardzo dobra. Olejki używam tylko na końcówki, bo sie boje, ze włosy szybko beda sie przetłuszczać.

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy nie słyszałam o tej firmie i wow! Nie wiedziałam,że ma takie kosmetyki :)
    Poszukam i skuszę się na ten olejek bo moje włosy są aktualnie w fatalnym stanie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja próbowałam jedynie oleju kokosowego, lecz nie stosowałam go na tyle regularnie żeby zobaczyć super efekty. Ne wiedziałam wcześniej, że struktura włosa ma tu znaczenie, super że o tym napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze używałam oleju kokosowego, ale od jakiegoś czasu szukam czegoś nowego.Ten, który zrecenzowałaś zapowiada się obiecująco.

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę znaleźć olejek idealny dla moich włosów. Na razie służył im tylko arganowy. Po większości wyglądały koszmarnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze wiedziec o takim kosmetyku. Ja dopiero bede zaczynac swoja droge z olejowaniem 😉

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Kochasz czytać książki? Zarejestruj się i otrzymaj za darmo książkowe nowości!

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

Popularne posty